Praktisch voor standhouders IEPER

LOCATIE
Het techniekevent gaat door in ZAAL FENIX - Leopold III-laan 16, 8900 Ieper.

PROGRAMMA
09u-11u30: workshops voor basisonderwijs
11u30: netwerkreceptie/lunch
13u-15u30: workshops voor basisonderwijs
15u30-17u: workhops voor secundair onderwijs
17u00: einde

FORMULE ALL-IN EXPOSANT

De deelnameprijs voor bedrijven bedraagt 500,00 euro.
Wanneer uw bedrijf is aangesloten bij één van de deelnemende sectoren, dan is deelnemen gratis. De deelnameprijs wordt in dit geval bekostigd door het sectorfonds.
Na inschrijving ontvangt u een factuur van RTC West-Vlaanderen. Deze factuur dient 30 dagen na factuurdatum te worden voldaan.
De uiterste inschrijvingsdatum is woensdag 1 maart 2020.

In deze formule is volgende inbegrepen:

  • nodige stand- en/of workshopruimte
  • catering tijdens de ganse dag: lunch ’s middags en drank doorlopend
  • vermelding op de technoboost website en in andere communicatiemiddelen zoals persbericht, digitale uitnodiging, social media ...
  • gratis parking

STANDRUIMTE

  • Een standaardstand heeft een oppervlakte van 12m2; 4m breed en 3m diep. De organisator zorgt voor de nodige tafels en stoelen op de stand. Elektriciteit (1 stopcontact of verlengkabel) en WIFI zijn voorzien. Wij raden u aan een extra verlengkabel en verdeelstekker mee te brengen.
  • De exposant dient zelf en op eigen kosten de standruimte verder in te vullen. De invulling van de standruimte is volledig vrij.
  • Indien u wenst af te wijken van de standaardafmetingen of uitrusting van de stand omwille van educatieve of praktische redenen, gelieve dit te vermelden bij het inschrijvingsformulier. De organisator neemt dan contact op met u om de mogelijkheden te bespreken.
  • De exposant dient de standruimte zelf te gebruiken en mag de stand in geen geval geheel noch gedeeltelijk verder verhuren of kosteloos ter beschikking stellen aan derden, behoudens voorafgaande toestemming van de organisator.

BEDRIJFSLOGO & TEKSTJE
Om uw logo te laten opnemen in de communicatie dient dit digitaal bezorgd te worden via het online inschrijvingsformulier in het juiste bestandsformaat voor drukwerk (affiche, flyer): .eps, .psd of .pdf in CMYK
In aanloop van het event zetten we onze partnerbedrijven graag even in de kijker. Een korte omschrijving/weetje van uw bedrijf + wat bijpassend beeldmateriaal kan u vóór 9 april sturen naar valerie@technoboost.be

OPBOUW EN AFBRAAK STAND

  • De opbouw gebeurt op woensdag 6 mei tussen 13.00 en 17.00 uur. Kleiner materiaal kan op donderdag 7 mei tussen 08.00 en 08.45 uur worden klaargezet.
  • De stand kan pas ontruimd worden na het beëindigen van het programma (vanaf 17u00) of op vrijdag 8 mei vóór de middag.

VERZEKERING

  • De organisator beschikt over een BA-verzekering.
  • De organisator kan niet aansprakelijk gesteld worden voor verlies, beschadiging of diefstal van de goederen van de exposant of goederen van derden die zich voor, tijdens en na het evenement in de door hem ingenomen ruimte bevinden (tenzij in geval van bewezen fouten, die in oorzakelijk verband staan met de geleden en bewezen schade).
  • De exposant dient, indien hij wenst, zelf in te staan voor de verzekering van de goederen die zich voor, tijdens en na het evenement in de door hem ingenomen ruimte bevinden. In geen geval sluit de organisator zelf een afzonderlijke diefstalverzekering af voor het evenement.

ANNULATIE
Bij annulatie van de deelname aan het evenement door de exposant, zal de exposant het volledige factuurbedrag (incl. BTW) verschuldigd zijn.

INFORMATIE
Voor alle vragen en verdere informatie kunt u terecht bij Valerie Deleersnyder, projectcoördinator, via valerie@technoboost.be of 0485/60 16 80